• Wiele lat doświadczenia

    Wiele lat doświadczenia i niezbędne wyposażenie gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług. U nas nic nie pozostaje przypadkowi. Dostęp do fabrycznych danych gwarantuje długotrwałą eksploatację po naprawie.

  • Żaden model nie ma przed nami tajemnic

    Czy to najnowszy model, czy zabytkowy, u nas znajdzie najlepszą obsługę. Wszystkie auta traktujemy jak własne. Dysponujemy dostępem do najlepszych części na rynku, a dla klientów "budżetowych" oferujemy części o najlepszym współczynniku jakość/cena.

  • Elektronika

    Oferujemy kompleksową obsługę sterowników silnika, immobilizerów i innych komponentów elektronicznych. Posiadamy w ofercie "czyste" sterowniki do silników benzynowych i diesla.

  • Części

    Nie musisz tracić czasu na poszukiwanie części. Gwarantujemy dostęp do najlepszych części w konkurencyjnych cenach. W przypadku braku dostępności części, dysponujemy zapleczem umożliwiającym regenerację lub dorobienie wymaganych podzespołów.

  • Pełne wsparcie

    Nawet w przypadku problemów beznadziejnych, u nas znajdziesz pomoc. Bez generowania zbędnych kosztów i problemów. Bierzemy "na siebie" wszystkie problemy.

F.L.AR-ITAL

Serwis samochodów włoskich

  tel: 577-622-027             tel: 602-240-284

 flar_ital@op.pl

Masakra z GT 3.2

Silniki 3.2 nie mają szczęścia w porządnym serwisie. Alfa Romeo GT, która trafiła do nas z Kamiennej Góry stanowiła przykład całkowitej ignorancji w zakresie serwisowania samochodów. Klasyczne błędy ujawnione:

  • wymiana rozrządu całkowicie na "oko", nie próbowalismy nawet założyć blokad
  • tradycyjnie na szybko usunięte skutki kolizji tłoków z zaworami
  • zdemolowane wałki rozrządu i popychacze, aż dziw że auto chodziło...
  • stłuczone koła wałków rozrządu, nie przychodzi nam do głowy jakieś sensowne wytłumaczenie, chyba że ogólne zdenerwowanie mechanika z młotkiem w ręku....
  • uszkodzona instalacja elektryczna silnika, przewody zagniecione cewką zapłonową IV cylindra
  • pełno "garażowych" patentów


 

 

Po rozbiórce silnika okazało się że należy wykonać szeroko zakrojoną naprawę. Osiowanie bloku i korbowodów stanowiło początek napraw. Głowice wymagały kompleksowej naprawy. Swoją drogą ciężko nam zrozumieć jak montując głowicę  można było uszkodzić gniazdo kanału olejowego... Tradycyjnie wszelkie obróbki wykonała dla nas firma GŁOWICE24 . Nowe pierścienie, panewki oraz uszczelki dopełniły zakres prac. Oczywiście silnik otrzymał nowy zestaw rozrządu i przy okazji nowe sprzęgło. Wszystko zostało umyte i poskładane, a właściciel cieszy się pełną mocą swojego Busso...