• Wiele lat doświadczenia

    Wiele lat doświadczenia i niezbędne wyposażenie gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług. U nas nic nie pozostaje przypadkowi. Dostęp do fabrycznych danych gwarantuje długotrwałą eksploatację po naprawie.

  • Żaden model nie ma przed nami tajemnic

    Czy to najnowszy model, czy zabytkowy, u nas znajdzie najlepszą obsługę. Wszystkie auta traktujemy jak własne. Dysponujemy dostępem do najlepszych części na rynku, a dla klientów "budżetowych" oferujemy części o najlepszym współczynniku jakość/cena.

  • Elektronika

    Oferujemy kompleksową obsługę sterowników silnika, immobilizerów i innych komponentów elektronicznych. Posiadamy w ofercie "czyste" sterowniki do silników benzynowych i diesla.

  • Części

    Nie musisz tracić czasu na poszukiwanie części. Gwarantujemy dostęp do najlepszych części w konkurencyjnych cenach. W przypadku braku dostępności części, dysponujemy zapleczem umożliwiającym regenerację lub dorobienie wymaganych podzespołów.

  • Pełne wsparcie

    Nawet w przypadku problemów beznadziejnych, u nas znajdziesz pomoc. Bez generowania zbędnych kosztów i problemów. Bierzemy "na siebie" wszystkie problemy.

F.L.AR-ITAL

Serwis samochodów włoskich

  tel: 577-622-027             tel: 602-240-284

 flar_ital@op.pl

Quattroporte 2.0 Biturbo

Quattroporte czwartej serii dotarło do nas z Trójmiasta. Po ogólnym przeglądzie należało zająć się  licznymi wyciekami z układu napędowego i jezdnego. Interwencji wymagał również wyciek z chłodnicy cieczy chłodzacej. Prócz tego na warsztat trafiło tylne zawieszenie wraz w wózkiem oraz rozrząd kompletny i likwidacja wycieków z silnika. Jednostka napedowa tego "widelca" to dwulitrowe V6 biturbo oddychające 24 zaworami. Mimo wieku silnik znaczył swoją obecność zaledwie dwoma wyciekami z uszczelniaczy wału korbowego (przód i tył). Przy okazji wymiany rozrządu rozprawiliśmy sie z "przednim wyciekiem" . Tylny wymagał wyjęcia skrzyni biegów - która to i tak wymagała całkowitego uszczelnienia. Solidny GETRAG nie wytrzymał próby czasu i lał dosłownie z każdego miejsca, Skończyło się na kompleksowej rozbiórce skrzyni, wymianie uszczelnień i złożeniu wszystkiego do "kupy". Przy okazji zrobiliśmy porządek z podporą wału napędowego.

 

Zespół tylnego zawieszenia wymagał dużej pracy. Prócz wycieku z przekładni głownej, należało wymienić poduszki wózka tylnego, oraz gumki drążków reakcyjnych. Tutaj mała ciekawostka, wyrwane mocowanie drążka w nadwoziu wymagało prac blacharskich. Co ciekawe to chyba choroba quattroporte....

Na koniec Maserati otrzymało zestaw nowych płynów ustrojowych i filtrów. Praca przy "widelcu" jak i jazdy próbne bardzo nas cieszyły....