• Wiele lat doświadczenia

    Wiele lat doświadczenia i niezbędne wyposażenie gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług. U nas nic nie pozostaje przypadkowi. Dostęp do fabrycznych danych gwarantuje długotrwałą eksploatację po naprawie.

  • Żaden model nie ma przed nami tajemnic

    Czy to najnowszy model, czy zabytkowy, u nas znajdzie najlepszą obsługę. Wszystkie auta traktujemy jak własne. Dysponujemy dostępem do najlepszych części na rynku, a dla klientów "budżetowych" oferujemy części o najlepszym współczynniku jakość/cena.

  • Elektronika

    Oferujemy kompleksową obsługę sterowników silnika, immobilizerów i innych komponentów elektronicznych. Posiadamy w ofercie "czyste" sterowniki do silników benzynowych i diesla.

  • Części

    Nie musisz tracić czasu na poszukiwanie części. Gwarantujemy dostęp do najlepszych części w konkurencyjnych cenach. W przypadku braku dostępności części, dysponujemy zapleczem umożliwiającym regenerację lub dorobienie wymaganych podzespołów.

  • Pełne wsparcie

    Nawet w przypadku problemów beznadziejnych, u nas znajdziesz pomoc. Bez generowania zbędnych kosztów i problemów. Bierzemy "na siebie" wszystkie problemy.

F.L.AR-ITAL

Serwis samochodów włoskich

  tel: 577-622-027             tel: 602-240-284

 flar_ital@op.pl

Sterowniki ME 3.1

Sterownik ME 3.1 to bardzo dziwny sterownik... łatwo go pomylić z ME 7.3.1 czyli jest to sterownik hybrydowy i w jego wnętrzu możemy próbować coś zrobic czyli go uszkodzić. Analogicznie jak w 7.3.1 usterka tego sterownika wymusza jego wymianę. Zakup innego sterownika i jego założenie w aucie również nic nam nie da (chyba że kupimy nowy w ASO). Używany sterownik musi być w  trybie "virgin" - aby sterownik mógł zaprogramować się do obecnego w aucie immobilizera. Oprogramowanie sterownika także jest różne w zależności od rodzaju skrzyni i modelu. 

Czytaj więcej...

Sterowniki ME 7.3.1

Sterownik ME 7.3.1 występuje w późnych wersjach silnika TS 16V oraz w V6 3.2. Jest to sterownik hybrydowy i ingerencja w jego wnętrze jest niemożliwa. Jakakolwiek usterka elektroniczna tego układu wymusza jego wymianę. Niestety zakup innego sterownika i jego założenie w aucie nic nam nie da (poza fabrycznie nowym). Jedynym wyjściem w przypadku używanego sterownika jest wprowadzenie go w tryb "virgin" - tryb ten pozwala zaprogramować się sterownikowi do obecnego w aucie immobilizera i w efekcie będziemy mogli uruchomić silnik. Innym problemem jest oprogramowanie sterownika, zakup sterownika od silnika 2.0 do naszego 1.6 na pewno nie zadowoli nas podczas eksploatacji. Także podczas sprzedaży auta różne przebiegi w sterowniku i "na liczniku" wzbudzą uzasadnione podejrzenie, że w naszym aucie licznik był "kręcony".

Czytaj więcej...